Минималната ширина на асфалтирање е само 110 сантиметри. Како најмал од сите компактни финишери, освојува нови области за примена во градската изградба на патиштата: на пример, асфалтирање помеѓу трамвајските линии.

Минималната ширина на асфалтирање е само 110 сантиметри. Како најмал од сите компактни финишери, освојува нови области за примена во градската изградба на патиштата: на пример, асфалтирање помеѓу трамвајските линии. Уникатниот 2-платформски концепт, исто така, го прави идеален за употреба во многу ограничени области како што се пешачки метроа.

BOMAG го разви моделот BF 200 за да ги задоволи потребите за изградба на патишта во градските центри. Неговата променлива ширина на асфалтирање и двете различни висини на работната платформа, овозможуваат флексибилно прилагодување кон урбаните услови. Ширината на асфалтирање започнува од 1,10 метри и може да се прошири постепено до ширина од 3,40 метри, за многу кратко време, благодарејќи на докажаниот систем на BOMAG за брзо спојување на  продолжетоците. Исто така, благодарение на ефикасната технологија Мagmalife, греењето е ефикасно и брзо. Сето ова, овозможува финишерот BF 200 да постигне максимален капацитет на асфалтирање од 200 t/h. Машината исто така може да се транспортира без проблем и со прикачените продолжетоци

Уникатната карактеристика на BF 200 е неговата минимална ширина на асфалтирање од 1,10 метри. За прв пат, ова дури овозможува асфалтирање меѓу железничките пруги со финишер. Новиот градски финишер на BOMAG успешно се справува и со другите вообичаени сценарија во урбаното асфалтирање, значително подобрувајќи го квалитетот на асфалтот во градот – особено во области кои претходно можеа да бидат “асфалтирани” само со рачно

Kubota моторot од 55 kW обезбедува доволна моќност oдвнатре и истиот веќе го исполнува Европскиот стандард за емисија на гасови – Ниво 5 (Stage V). Ова ја прави машината ефикасна во однос на потрошувачката и во исто време иновативна инвестиција, бидејќи усогласеноста од стадиумот V значи дека веќе ги исполнува стандардите за емисии што се бараат од 2020 година.
BF 200 се одликува и практичниот Bomag Ecomode. Активното управување со моторот автоматски ја прилагодува брзината на моторот и обезбедува моќност кога е потребно. Во спротивно, Ecomode ја намалува моќноста автоматски. Друга предност не е само намалената потрошувачка на гориво и емисијата, туку и пониското ниво на бучава, особено во урбаните области.

Прегледност: Новиот и уникатен дизајн на на платформата со 2 нивоа, му овозможува на операторот да избере помеѓу две позиции со различни височини. Повисоката платформа обезбедува одличен целосен поглед врз бункерот и останатите делови; додека долната платформа  му дозволува на операторот удобно да стои исправено и заштитено во урбаните средини, дури и кога работи во затворен простор.

Операторот има целосен преглед на двете страни благодарение на двете контролни рачки/џоистици лево и десно. Ова значи дека финишерот BF 200 може да се контролира исто толку ергономски и прецизно од лево, како и на десната страна, во зависност од тоа на која страна од финишерот треба да се следат асфалтните краеви.

BOMAG BF 200 C-2 info